מה זה טרייד אין רכב ואיך זה יכול לעזור לנו?

תוכן עניינים

בכתבה הבאה אנחנו נדבר על אחד מהשיטות החמות בעולם הרכב לקנות רכב חדש, ולשיטה זו קוראים טרייד אין רכב. עכשיו, רוב הגולשים ששומעים את המילה טרייד אין אולי לא מבינים את ההשפעה האדירה שיש לזה על כך שתקנו רכב חדש.

בואו שנייה נדבר על הישראלי הממוצע שקונה רכב חדש. בדרך כלל, יש 2 פעולות שהוא נדרש לעשות. הפעולה הראשונה היא למכור את הרכב הישן (תהליך שיכול לקחת לא מעט זמן וקשיים, בטח בשוק של היום שמפוצץ ברכבים), והפעולה השניה היא לממן לעצמו רכב חדש.
טרייד אין רכב מאפשר בעצם לתפוס שני ציפורים במכה.

מה זה טרייד אין רכב?

אז טרייד אין זה בעצם להחליף את הרכב שלכם ברכב חדש. אז לא תמיד זה כזה פשוט, כמובן שאם תבואו עם סובארו DL ישנה לא תוכלו להחליף אותה ראש בראש עם אופל מוקה חדשה לגמרי מהניילונים.

אבל בדרך כלל כן תוכלו לקבל הצעה הוגנת על כמעט כל רכב שעומד ברשותכם, הצעה שבסוכניות שמתמחות בטרייד אין רכב, תהיה קרובה מאוד למחיר מחירון, ותוכלו לקזז את המחיר לטובת קניית רכב חדש מאותה סוכנות.

טרייד אין רכב אחרי 3 שנים

עוד אפשרות שהיא מאוד פופולארית בשנים האחרונות בעולם הרכב, היא לאפשר ללקוחות חברת הליסינג לעשות טרייד אין על הרכב שהם קנו, לאחר 3 שנים, וכך בעצם לייצר מעגל שבו הם תמיד נמצאים עם רכב חדש.

אז נגיד שקניתם מכונית חדשה, ואתם נהנים איתה במשך 3 שנים, אבל מה לעשות, הטכנולוגיה מתקדמת, וכבר בא לכם רכב חדש, או שאפילו קרו שינויים בחיים שלכם כמו התרחבות משפחה, שמחייבים רכב גדול יותר ממה שיש לכם.

בדיוק למקרים כאלה יש את תוכניות טרייד אין לאחר 3 שנים, שמה שתוכלו לעשות זה להחליף את הרכב שקניתם באחד חדש (עם תוספת כספית אם צריך)

לסיכום

טרייד אין רכב, בשורה התחתונה, מאפשר ליצור חווית רכישה טובה וקלה יותר. אפשר לפתור את 2 השלבים במכה אחת, גם למכור את הרכב הישן וגם לקנות רכב חדש. הכל במקום אחד.
לקריאה נוספת על טרייד אין רכב תוכלו לקבל מידע נוסף כאן

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות אחרונות באתר
מאמרים נוספים שאולי תאהבו